heartbreaker





Sitter vid datan ska snart fara till skolan, börjar 8.15 så det är 20 min kvar till dess. Sitter iallafall har och väntar på att klockan ska bli 8.00 så jag kan fara.

Iallafall så vaknade jag 6.30 av att min klocka ringde, jag gick upp och börja fixa mig. Satt och fixa mig länge eller somnade nästan vid sminkbordet så det tog lååång tid att göra sig iordning idag. Men nu är jag färdig sminkad med plattathår. Har alltid haft håret uppsatt så var tvugen att ha det utsläppt efter som att håret blir så slitet av att ha det i en snodd hela tiden. Gick ner och åt frukost där vid 7.15, mackor med leverpastej och ett glas mjölk. Sen satt jag mig hära, men nu måste jag ta och fara för klockan är 7.58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson