Glasögonorm!







Skolan idag från 8 till 14.45 men jag gick hem redan vid 13 eftersom att min huvudvärk inte ville släppa. Hade redan fått en ipren av tomas vid 12 men det gick inte över så jag for hem. När jag var på hem så fick jag ett sms av pappa där det stog : Skorna är snygga. Mina basketskor hade kommit så jag fick fara och hämta dom hos pappa innan vi for till stan. I stan skulle vi hämta mina glasögon. Från och med nu så måste jag ha glasögon hela tiden, kommer inte få köra bil utan glasögon eller vad det var dom sa. Ajja, efter stan så käkade jag och for iväg på fotbollsträning, skoj! Vi var ca 8 st på träningen, alla andra var och tränade basket istället. Men det var kul iallafall, jag, lisa och caroline stannade ett tag och såg på p96 när dom spelade. Caroline vill det eftersom att två 95or var med och spelade. Orkade inte se hela matchen eftersom jag var trött och ville bara gå och ta en varm dusch, vilket jag gjorde när jag kom hem. Jag åt en hamburgar också eftersom jag inte ätit nån middag. Nu ska jag gå och se tv istället för att sitta här och glo på skärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson