Allting kommer lösas och bli bättre igen..!







Vaknade vid 06.30 idag, orkade inte gå upp ur min varma mysiga säng. Lyckades ta mig upp ur sägen, och till garderoben där det bara att börja leta redan på ett par jeans, å nån tröja. Gick och sminka mig, sen ner och käka frukost. Skolan sen, på något sätt lyckades jag tappa bort mitt schema så var tvungen ringa tomas och be om nya scheman. Fick 12st eftersom att han tyckte att jag behövde det. Hade egentligen musik men Elin var sjuk så vi fick ha typ "sovermorgon" till typ 09.05, under tiden så satt jag i fiket med johansson och jimmy hjort. Först så spelade dom något som jag inte kan stava, och sen spelade vi vänd tia. Sen var det massa lektioner som inte behövs nämnas, eftersom att dom var tråkiga. Sen efter skolan så kom Nikey och var mig en stund, efter att jag följt med Nikey till bussen så mötte jag johansson. Vi drog hem till mig, satt och snackade osv. Han drog så jag gick och åt, medans jag käkade kom linng, åt klart sen kom linnl och lisa. Vi satt vid datan en stund, sen kom frida. Fast hon hann knappt kliva av cykeln innan vi skulle fara och mötte christina och caroline. Tydligen visste dom inte vart jag bodde, så vi var tvungen att fara och mötta dom. Jag och linng for på ica eftersom att linng skulle köpa godis, dom andra stannade kvar på skolan. När vi kom tillbaka så såg vi "dude, where is my car?" och sen såg vi någon svensk kriminall film men ingen såg den. Sen vid elva så drog typ alla hem så jag gick till datan och såg "freddy got fingred". Ingen film jag rekomenderar precis, den var hemskt dålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson