Alla vill till himmelen men få vill ju dö





 

Crilles bild





Igår!

"Fick" ett par byxor av crille igår, vi hade ganska kul igår. For hem från crille vid 22 igår eftersom dom skulle någonstanns. Jesper kommer senare, var med han en stund tills han for hem.


Idag!

Vakande vid 11.30 för mamma ringde och väckte mig eftersom att jag inte skulle sova bort hela dagen. Gick ner och käkade frukost eftersom jag har träning ikväll så jag måste orka den. Iallafall så fixade jag mig och gjorde mig klar för att gå till crille. När jag kom till crille så sitter han framför data och spelar och elias sitter vid tvn och spelar. Nu har jag övertagit datan och elias sitter fortfarande framför tvn och spelar nå spel. Usch, crille kom och la sina händer på min rygg under tröjan, han har varit i frysen innan tror jag. Kallt var det iallafall, nu ska jag varr social med dom hära tror jag eller iallafall så gott det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson