8B, här kommer jag..



  


Mamma ringde och sa att hon skulle på stan så hon frågade om jag ville följa med, hade ju inget att göra så jag följde med. Vi gick på Gallerix eftersom mammas jobbarkompis Birgit skulle ha nånting därifrån. Mamma och jag gick på Indiska för mamma skulle ha nån ljusgrej. Efter det så for vi hem, eller vi for till mammas jobb. For hem, käkade och sen satt jag mig vid datan tills Tomas ringde. vi for och hämtade mitt nya schema eftersom annars hade jag inte vetat när jag började på måndag. For och tränade efter det, vi hade match mott Tulldata igen. Vi vann mot dom, lyckade göra det enda målet. Iallafall när jag kom hem så käkade jag lite, och gick och satt mig vid datan och så ännu lite mera one tree hill. Nu har jag precis sett klart one tree hill, så jag har börjat se OC säsong 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson