9 oktober - you and me?

 

Jag vill göra hål i näsan, jag har redan i naveln och 8st i öronen. Jag lär nog inte få göra det på första tiden, hur mycket jag än tjatar på mina föräldrar. (detta betyder ju att det bara är fejk det som är på bilderna)

Mamma, om du läser detta! Jag vill göra hål i näsan!

Jag tycker det är fin att bara har en liten liten plopp i näsan. Jag skulel gärna vilja ha det, och jag menar det är ju inte så dyrt heller. Det kostar väl ungefär 160:- eller något liknande. Jag vill så gärna göra det bara jag får.
Ajja, nu ska jag inte sitta och prata på om näspiercing.


Idag började jag 07.00 som vanligt. Ganska skönt ibland, bara fixa sig och fara till skolan. Äter ju frulle på skolan medans jag sitter och arbetar. Iallafall så satt jag och var social med jimmy på morgonen. Hade massa jobbiga lektioner som jag inte orkar prata om. När jag kom hem har jag suttit vid datan hela dagen förutom när jag var och tränade en timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson