8 oktober - ily!

    


Jag vet att jag är jätte dåligt på att uppdatera men det känns som det inte alls finns tid för att uppdatera bloggen.

Idag: Började som vanligt kl 07.00, när jag kom dit satt dom i datasalen så jag var först bara en sväng förbi Eivor i fiket och hämtade en macka och te. Gick ner till datasalen och satt där och var social eftersom jag inte hade något att göra. Eftersom jag började 08.15 så gick jag tillbaka upp till fiket och satt och pratade med Eivor tills jag började. Första lektioner vara SO med Micke. Vi ska ju egentilgen ha Birger, men Birger har ju fått cancer. Birger är ju min mentor och min solärare, vilket är ganska jobbigt nu när han har fått cancer. Ja, iallafall så fick jag klart min rapport som ska vara inne på fredag. Jag känner mig ganska stolt! Hade NO och musik, dom lektionerna gick ganska tungt. Sen var det lunch och språkval. Lektionen gick bra, satt och läste. Den sista lektionen var elevensval, och då hade jag valt bad eftersom att vi hade missat en badlektion så var vi tvungna att göra den på EV;n. For hem och satt mig vid datan där jag sitter forfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson