It used to be you and me, and I loved you honey! <3






Jag måste skriva detta inlägg för att få det ur mig.

Vi fick veta av vadnra för första gången för ca 1 år sen, det var då du stötte på min kille. Jag gillade inte dig från första början men det är inte så svårt att förstå, jag menar du skulle nog inte heller gilla om någon stötte på din kille som du älskade. Jag började lära känna dig, efter att det hade tagit slut mellan mig och Jim. Jag insåg att du inte var den där idioten jag trodde du var, du var den snällaste människan jag hade träffat. Det tog låg tid innan vi träffades, jag vet att du och jag bråkade om Carl innan ni blev tillsammans. Jag vet inte varför vi gjorde det, han är ju inte mer speciell än någon annan kille. Jag träffade dig första gången efter jul tror jag det var, det var vinter i alla fall. Du och Carl kom när jag, Åsa och Robin satt på sunes och åt. Vi sa inte så mycket till varandra den gången. Detta låter som en kärlekhistoria mellan två tjejer men det är inte det! Det är en sak om min bästa vän! Jag träffade dig nån gång senare när jag var till Piteå. Jag började vara med dig under sommarlovet, vi hade verkligen kul. Det blev många långa nätter där vi satt och skratta och pratade. Det som jag mest kommer ihåg var när du skulle sova hos mig första gången, du kom kl 8 till Luleå för du hade åkt med din syster kille. Vi gick på Willys och köpte en hel plata med Powerking och glass, glassen åt vi till frukost kommer jag ihåg. Ingen kunde hålla tyst den dagen, man var ganska speedad av all Powerking.

Jag var i Piteå hos dig mer och mer, mitt liv var i Piteå under sommarlovet. Vi hade en del små bråk, men inget större. Vi var på psg discot tillsammans, jag vet att du fick tajata på mig ganska mycke innan du fick ut mig på dansgolvet, vilket känns ganska dumt nu. Vi hade kul den kvällen i alla fall, det är såna saker man aldrig glömmer. Det var ju då du träffade Emil också. Jag träffade min kompis på dansgolvet men han kände inte igen mig, 1 minut senare får jag ett sms : var det dig jag hälsade på ? Vi sökte upp Emil igen, jag presenterade Cassandra för Emil. Vilket vara ganska bra, en dag senare var dom tillsammans. Förlåt för jag var avundsjuk på er två, ni var så söta tillsammans. Efter psgdiscot träffades vi inte så mycket mer, bara på pdoltorsdagen tror jag det var. vi som hade planerat pdol tillsammans. Vi träffades en sista gång när du vara med på Pite Havsbad med mig.

Jag saknar våra tider tillsammans gumman, du gjorde mig starkare. Jag vill att det ska vara som förr då det var vi två, vi två som hade det kul tillsammans. Inte vi två som bråkar om allt och inget. Jag ångrar verkligen det jag har gjort mot dig, förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson