6 oktober - Inga ord kommer..

Jag har egentilgen inget vettigt att säga, jag känner mig helt tom. Alltså i mig. Jag skulle egnetilgen vilja gå och lägga mig och bara sova! Sova i flera dagar, och vakna upp som om det varit en dröm jag levt i. Jag vet att det inte går, jag vet att jag inte kan det. Varför ska verkligeheten vara så hård?

Jag sitter och läser
www.doden.blogg.se, det är en tjej som heter camilla, 16 år som skriver denna blogg. Hon verkar ha gått igenom ganska så mycket i sina dar. Tex; nyligen då hennes bästa vän tog livet av sig.
Jag känner igen mig i camilla, fast som tur har inte det gått lika långt för mig så jag måste gå på massa olika samtal med massa personer, eller bli inlagd på psyket.

Det känns som det skulle vara fegt att ta livet av sig, det vet jag att det är också. Men ibland känns det bara som att man vill försvinna en stund, en timma, en dag, en vecka, en månad eller ett år till och med. Bara få försvinna ett litet tag, bara vara ensam och få tänka igenom allt! Allt som har hänt, allt som du vill göra, allt du drömmer om! Man har ju hela livet framför sig men ibland känns det inte som det! Idag var en sån dag, en sån där dyster dag då allt skulle kunna gå åt precis helvete! Jag försökte ta mig igenom hela dan, vilket gick bra! Nu är det bara det att jag ska med tjejerna och äta på GP. Jag har inte alls någon ork. Som jag skrev tidigare så skulle jag bara vilja gå och lägga mig och sova. Tror nästan jag ska göra det, skulle känna otroligt skönt!

Nu ska jag nog ta och fixa mig lite innan vi far till GP´s och äter, ni får höra mera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson