22 oktober - this is the ehm, i dont know?!

 

Sitter hos "syrran" och är med henne och babyface. Jag tror att vi snart ska ut och jyra eller något.

Dagen började med att jag gick upp och fixade mig, såklart skulle jag till skolan kl 07.00. Jag pluggade lite NO på morgonen eftersom att vi skulle ha prov imorn. Vi hade ju egentligen innebandyturnering men jag var inte så jag satt i C-laget och arbetade med en massa plugg. Vi skulle sluta kl 14.30 men jag fick gå redan 13.20 eftersom jag skulle ta en buss från stan till Antnäs som gick 13.45. När jag kom till stan träffade jag Åsa, vi gick till bussstationen och tog bussen till Antäs.

När vi kom till Åsa så fixade hon mitt hår medans jag satt vid datan. Senare kom Babyface, vi gick ut ett tag och jyrade. När klockan började närma sig 18 så tog vi en buss tillbaka till stan eftersom att Åsa skulle på någon teater. Väl i stan så gick vi till Åhléns och kolla lite, fast det var mest för att vi väntade på att Gutta skulle äta klart. När Gutta hade ätit klart så träffade vi dom vid KH, dom skulle fara men vi fick åka lite i hans ny merca innan dom for. Jag sa hejdå till Åsa också eftersom hon skulle på teatern, sen for jag hem och bara tog det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson