21 oktober - you and me

 

Jag vet att jag varti dålig på att uppdatera men det är för jag inte har haft tid med det och sen så har jag inte orkat helt enkelt.

Jag sitter på svenskengelskan och har inget att göra vilket betyder att jag får sitta vid datan och göra det jag vill. Jag har gjort klart precis allt, känner mig stolt som fan! Jag skulle egentilgen kunna hämta min stickning och sticka men nu har jag ju chansen att sitta här och skriva så jag tar den chansen. Jag har nästan aldrig tid hemma nu eftersom jag måste "köpa" datatid alltså typ hjälpa till hemma med disken, tvätten osv. Så det blir att jag skriver på skolan nån gång då och då alltså när jag inte har lektion. Nu sitter jag i datasalen i Blaget och har sv/eng. Sitter och funderar över helgen, jag vet inte om jag ska fara till Töre i helgen eller om John får komma till Luleå. Tydligen har tjejerna planerat en massa och dom vill inte att jag ska åka till Töre. Jag har bara lust att vara hem och inte göra något, fast det blir nog ganska långtråkigt till sist.

Vad ska man egentligen göra när man är ledig mer än en vecka? Förslag?
Nu måste jag gå, jag kommer nog att uppdatera detta inlägg senare
ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson