19 oktober - åt helvete!

jag ska sova några timmar och sen ska jag skriva ett långt inlägg lovar!

Kommer uppdatering om dagen och om fredagen!


Uppdatering

Eftersom att jag var så trött så jag höll på att somna vid datan så skrev jag aldrig något inlägg. Men efter allt tjorv kan man inte förvänta sig något annat.

Iallafall så började Fredagen med att jag vaknade av ett ryk, vilket var för att jag sa att John skulle ringa och vecka mig men han hade inte gjort det så jag trodde klockan var mycket. gick upp och fixade mig och åt lunch. När jag skulle gå till bussen så missade jag bussen med en minut så jag fick sitta och vänta på den i 30(!)minuter.

Typ vid typ 18 for vi till challes och åt, där träffade vi Caroline och Frida. Såklart följde dom med oss hem till mig, vi gick ut efter ett tag och drog med oss linnl.

Resten av kvällen blev bara tjorv som jag inte orkar skriva om!

På lördagen så kom caroline, dagen gick åt till att färga hennes hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson