14 oktober - jag vet inte vad jag vill

 

Jag sitter och gör precis ingenting. Jag har precis gjort klart min analys på svenskan så har lite övrig tid nu så passar på att skriva ett blogg inlägg om ingenting egentilgen.

Jag sitter och funderar på hur det skulle vara om man bara hade en förälder i sitt liv. Tex som om min pappa dog. Visst jag bråkar mycket med min pappa men jag älskar ju han ändå. Nä, usch det där skulle inte gå. Jag måste ha både min mamma och min pappa för att klara mig! Jag älskar dom båda, och jag är glad att dom finns vid min sida fast  jag har gjort en massa tokiga saker. Jag ska lova att jag ska börja skötta mig och inte blir sur för det mesta.

Jag vet att min mamma lär läsa detta och mamma en sak ska du veta : JaG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson