13 oktober - i want to break free

 

Jag har precis fått i mig min kaffe med grädde och kanel. Jag är fast vid det, det är otroligt gott!

Började dagen som vanligt kl 06.30 med att gå upp att fixa mig, for till skolan vid 07.10. Var där ungefär 07.20 då var det bara att börja jobba med NO. Satt och jobbade med det ett tag, åt frukost precis innan jag började. Sv/Eng första lektionen, men hade bara det ca 20 min eftersom jag kom på att jag hade glömt idrottskläder så Jan var snäll med mig så jag fick fara hem och hämta kläder. Hann precis till idrotten så jag slängde på mig kläderna och gick till hallen. Vi hade innebandy på schemat, en sport som jag inte gillar kan jag säga. Jag vet inte varför jag inte gillar den, kanske är för jag aldrig hittar en klubba? Det gick iallafall bra sen, fast jag inte gillar sporten. Hade NO efter idrotten, finns inget att säga om den lektionen förutom att den gick segt fram. Fast det brukar ju vara så när det är sista lektionen innan lunch. Mattediagnos efter lunchen, det gick bra eller det var då så iallafall det kändes. SO och bild ganska lugna lektioner. Gjorde inte så mycket på bilden, gjorde klart det om skuggningar. Engelska sista lektionen, det gick verkligen segt. Vi satt i matte salen och skulle "läsa" vilket typ ingen gjorde. Men men, om man är så dum att man säger att dom som ska läsa får gå till ett annat klassrum så.

När jag kom hem så började jag vid datan där jag har suttit ett x antal timmar, vilket jag inte borde göra. Jag borde egentilgen gå och typ städa eller något sånt "viktigt". Tror jag ska göra det, eller så går jag och sover redan nu. Jag är verkligen trött, skulle var skönt att sova lite mer någon gång. Fast jag tror jag ska ta och sätta in lite mer musik på min MP3/MP4, jag börjar verkligen lessna på min musik nu.

Fick några att skicka lite musik på msn så jag kan sätta in lite ny musik på min mp, nu måste jag bara köpa ett par nya hörlurar eftersom att min som vanligt gick sönder på bildlektionen idag. Jag klarar mig inte utan musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson