11-12 oktober - i like snow, give me snow!

 

Det kommer inte bli något hål i näsan på ett bra tag, iallafall enligt min mamma. Synd det!

Min uppdatering kommer bli ganska dålig nu, jag får bara sitta vid datan 1 timma 3 gånger i veckan. Vet inte hur jag kommer klara det för jag sitter ca 4-6 timmar varje dag, jag får skylla mig själv när man blir som ett åskmoln. Ska berätta lite om helgen.

Lördag 11 oktober - Gjorde inte så mycket under den dagen. Städa lite och var social med min familj. På kvällen blev det  god mat och efterätt samt lite rapport skrivning om andra världskriget.

Söndag 12 oktober - Blev väckt av min bror vid typ 06.05 eftersom att min tlf som mamma hade tagit hade börjat ringa, jag hade tydligen råkat ställa in den på alarm. Somnade sen om, men blev väckt av min mor någon timma senare för hon trodde jag hade tagit mobilen fast det var min bror som gett mig den. Somnade om en timma eller två, men denna gång när jag vaknade så ropade dom om att det var frukost. Jag låg i sängen till 10.30 sen var jag tvungen att gå ner och äta frukost fast jag åt aldrig frukost utan jag väntade på att det skulle bli lunchdags istället. Jag åt lunch vid 12 och sen bytte jag om, tog på mig träningskläder. Jag och mamma for till Hälsans Hus, för jag hade tänkt träna med Luleå Stars. Men det kom aldrig någon mer än jag och Tove så skippade den träningen och for hem istället. Väl hemma så satt jag mig här vid datan där jag har suttit ett tag och börjar fundera på att gå och bytta om till andra kläder eftersom vi ska fara ner till Piteå.


UPPDATERING!
När vi kom till Piteå så hade farmor lagat middag till oss. Det blev fisk och potatis och till efterrätt glass och bär. Vi for hem vid 20.00 eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson