10 oktober - dreams coming true

    +    = ? 
                                                                           Tog bilden från Tobias fälts pixbox.


Jag sitter med en stor kopp latte och kollar epor på blocket. Jag vet inte om jag ska köra moppe när jag fyller 15, skoter när jag fyller 16 eller epa när jag fyller 16. Med andra ord så har jag beslut ångest, och jag lär behöva spara lite till det själv och jag är verkligen inte duktig på att spara pengar iallafall inte när det gåller mycke pengar. 

Nu var det nog med mitt skrivande om motorer. Jag vill göra något, tror jag ska börja med min rapport om andra världskriget. Det är bara en extra uppgift jag fick eftersom jag var klar med det vi skulle göra. Det är ju i 9an man ska göra om andra världskriget, men jag fick ju som sagt välja vilket ämne jag ville i SO så då blir det andra världskriget. 

Ska berätta om dagen nu. Jag började som vanligt kl 07.00, jag gick ner till datasalen på morgonen när jag kom och började plugga NO. Jag håller på att få en IGvarning i det, men det är tydligen för jag inte har gjort något prov som dom andra har gjort innan jag började i deras klass. Ska klara det, ska inte ha en IGvarning. Äh, men med Tomas lär jag ju klara det. Hade en massa lektioner idag, tex HK på morgonen. Vi gjorde vårrullar med morötter, vitkål och purjolök i. Jag gillar inte vegitariska vårrullar kan jag då säga, så det blev inte att jag åt nå eller jo jag åt en för att prova. Vi måste alltid smaka det vi har gjort säger Pelle. Hade matte, svensk englska och svenska under restan av dan. På sv/eng satt jag och hjälpte Tobias H.S eftersom han var lite efter med sin SOrapport. Han hann klart den eftersom att jag hjälpte till. Svenskalektionen gick ut på att se klar filmen "ingen kan älska som vi", eftersom att vi ska göra en analys om filmen.

När jag kom hem så började städa vilket inte gick så bra, har börjat städa mitt rum men jag måste fortsätta med det imorn. Jag städa iallafall stora rummet på övervåningen, och sen dess har jag suttit vid denna dumburk. Har sett alla "scary movie" alltså 1-4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson