27 november - ingen tid över

Jag har inte haft någon tid över så jag har inte hunnit skriva blogg. Dagarna har gått till att vara i skolan och att var amed Andre så när jag väl satt mig vid datan har klockan redan varit för mycket för att skirva ett blogginlägg så jag orkar inte sammanfatta veckan eftersom det skulle bara bli dessa rader; " jag har varit i skolan och sen varit med Andre".

27 november :
Idag vaknade jag vid 06.00 som vanligt, jag klev upp och fixade mitt hår och sminkade mig. Gick ovanligt fort idag att fixa sig, kanske var för jag inte orkade sminka mig så mycket. Jag åkte bil med min pappa till skolan så jag var där vid 07.00, fixade min bild till bilden eftersom den ska in snart. Åt lite frukost och sånt innan jag började med lektionerna. Allt gick bra idag, spec när Andre kom. Han kom till skolan eftersom att han slutade tidigare än mig, så han väntade på att jag skulle sluta. När jag väl hade slutat så gick vi hem till Andre och spelade lite sing star och ssx. Jag for hem och åt middag och vänta på att Andre och hans familj skulle komma och hämta mig. När dom väl kom och hämta mig så for vi till stan eftersom att det var kvällsöppet på stan. Jag och Andre gick runt på lite butiker hittade inget först, sen gick vi och fikade med hans familj. Dom är riktigt gulliga! Vi gick en timma till på stan, köpte hårvax eftersom jag inte har något bra. Sen efter det hade klockan ändå blivit 21.00 så då fot vi hem. Dom var så gulliga så dom skjusade hem mig igen!  :)




                                                                                     Gula tuben och blå burken! ME LOVE!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson