20 november - pengar

Sitter och ser film som jag har gjort sedan jag vaknade. Så med andra ord så har jag itne gjort så mycket, jag har flyttat datan upp till vinden. Efter det så har jag städat lite eftersom det såg förjävligt ut. Efter allt städande så gick jag och såg yttligare en film. Eftersom att det var lunch tid och jag var sugen på pommes så gick jag och gjorde pommes men när dom var klara så var jag inte ens sugen på det längre. Jag ät lite men jag började bara må illa som alla andra dar då jag har ätit. Jag såg klart alla filmer som jag hade laddat ner, och när jag hade gjort det så var det middagstime. Fick i mig lite mera än vad jag har gjort dom andra dagarna. Nu ska jag se klart mina filmer som jag har kvar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson