15 november - töre

Match imorn, första matchen på över en månad. Äntilgen får jag spela!

När jag väl kom hem så for jag till Linng och var med henne eftersom att jag ändå inte hade något att göra den kvällen. Vi fotade lite under kvällen eftersom att vi inte hade något att göra.

  

16 november - jokkmokk
Vaknade vid 09.00 av att mamma ringde och väckte mig, bussen till Jokkmokk gick ju 10 så det vara bara kliva upp och göra sig iordning samt fixa det jag skulle ha med mig. Jag hann gör allt som jag skulle göra innan vi skulle fara. Bussresan gick väl bra, ganska mycket ljud var det.

När vi kom fram till Jokkmokk så lämnade vi killarna i sporthallen innan vi skulle fara och äta, vi hamnade på smedjan när vi skulle äta. Det var väldigt bra mat dära iallfafall. Efter vi hade ätit så åkte vi tillbaka till sporthallen för att se när killarna spelade men det gick väl inte så bra för dom. Dom förlorade med 1 p (51 - 50).

När våran match började var jag väldigt nervös så jag hade svårt att koncentrera mig på det jag skulle göra, men när jag väl började spela så gick allt bra. Vi vann matchen med 10p tror jag det var, (52-42). Det gick iallafall bra på matchen men det kunde ha gått bättre.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson