17 november - emo?

Gory Pictures and Video Gory Pictures and Video Gory Pictures and Video
(kolla inte länken om du är känslig)
http://www.ostfrallan.com/link.php?id=3058

Hur många mer än mig är det som har blivit kallad emo utan att dom är det?
Jag kan då säga att mina armar aldrig kommer se ut som bilderna ovan. Jag tycker inte att det är speciellt äckligt, jag tycker att det är mer hemskt. Jag menar, att man kan göra något sånt där med sin kropp.
Hur dåligt man än mår så ska man väl inte ta fram kniven/saxen/rakbladet och skära upp sin kropp på detta sätt? Jag ryser bara när jag tänker på det. Det måste ju vara en hemsk känsla att göra det.

Men ska man kalla dom som gör såhär emo? Emo är ju en musikstil. Emo är en förkortning egentilgen.
Men dom som gör såhär är väl itne emo! Dom är ju självmordsbenägnan eller bara ut efter uppmärksamhet. Eller dom kanske kör en dubbel och är båda sakerna, vad vet jag? Jag tycker då det är väldigt idiotiskt att man ska skära sig nästan in på benet, man får ju ett ganska så rejält ärr av såren som man orskat på sin egna kropp.
Hur snyggt är det om man ska gå med ett linne eller med en t-shirt? Man vill ju inte att folk ska komma fram till en och fråga vad man gjort på armen tex.

Så tjejer och killar tänker för innan ni lägger kniven/saxen/rakbladet mot huden. Det kanske känns bra för stunden men det är inte snyggt med en massa ärr.

Kommentarer
Postat av: camiullla

AAAAAAAJ

2009-05-07 @ 10:05:04
URL: http://camizzze.blogg.se/
Postat av: -

Just i den stunden tänker man inte på ärren i framtiden. Man tänker bara på rakbladet, och att få slippa ångesten.

Istället för att gå kämpa mot psykiskt smärta, så får man fysisk smärta, och det är mycket skönare.

2011-03-01 @ 17:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson